שלושה ימים ולילות על רכבת הרים במהירות שיא בלי לרדת – יומולדת 50 לטדי שגיא

ניסיתם את זה פעם?

בזכות טדי שגיא היקר הייתי על רכבת כזו השבוע.

ואיך כל זה קשור לשני דברים בלבד – שחקני נשמה ופוקוס.

נתחיל מהסוף – זה לא מומלץ לבעלי לב חלש, פחדנים, שונאי סיכונים ודומיהם.

אבל למי שכן חובב את הז׳אנר – שכרון החושים שמתפזר בגוף כשהרכבת עוצרת, שווה את הכול.

אני עליתי על הרכבת עם עומרי וקנין המוכשר שהיה שם לצדי לאורך כל הדרך. זכיתי.

בשבת שעברה בערב הגיע רגע השיא כשרכבת ההרים שלנו הגבירה מהירות והאירוע המטורף שהפקנו בשלושה ימים במקום בחצי שנה לפחות שנדרשת למה שקרה שם, יצא לדרך.

בזמן שהדופק שלי הגיע לשיאים מפחידים, הידיים התמלאו זיעה קרה והעקבים איימו להרוג אותי, לבשתי את מסכת ההכול מעולה שלי ומאות המוזמנים הנוצצים שהזמין טדי שגיא היקר לחגוג עמו יומולדת 50 עשו את דרכם אל תוך הבית המנצנץ, לא לפני שמסרו את רכבם המפואר לנהגי הוואלה שהמתינו להם בחוץ.

אחד האורחים החשובים שהגיע מניו יורק ובילה באירוע כתב לי השבוע אחרי שחזר כבר לביתו שזה האירוע הכי מטורף שהוא נכח בו בישראל ותאמינו לי שהוא נכח בכמה מהגדולים והנוצצים ביותר.

היו בו באירוע הזה כל המרכיבים להצלחה: להקה מצרפת עם שבעה נגנים וארבעה זמרים וזמרות, עשרות רקדניות ורקדנים של מור חממי הנדירה, שחקנים, במה ענקית עם מסכי לד והקרנות, פירוטכניקה, סרט מושקע, להקה גרוזינית, קולינריה מטורפת בשפע גדול ועומר אדם אחד יחיד ומיוחד על הבמה המרכזית !

היו אינסוף מתחמים ואזורים ואנשים יפים וסלבס ומאות אנשי שירות וברים עם שפע שלא נראה ו DJ מעולה.

בקיצור היה אדיר !

אז איך מפיקים אירוע כזה מיוחד, יוצא דופן ומרשים שזוכה לכל כך הרבה תשבחות בשלושה ימים בלבד ? האמת שזה הכול קשור לפוקוס ולשחקני נשמה.

דבר אחד ידענו מהרגע שניתן האות – את השעון עד לדד ליין של המסיבה הזו לא נצליח לעצור.

אז חידדנו את הפוקוס שלנו אל עבר המטרה וזה מה שאני רוצה להציע לכם לעשות בחיים שלכם בכלל, לשים דד ליין כתוב וידוע מראש למטרות שלכם ולחדד את הפוקוס אל עבר המטרות שלכם.

הנה כמה טיפים:

  • קחו אתכם למשימות החשובות שלכם אך ורק שחקני נשמה. כמוכם. כאלה שלא מפחדים כשזה מאתגר, כשזה נראה בלתי אפשרי, כשזה נראה מאיים, מפחיד, מתוח.
  • שחקני נשמה הם אלה שלא מפחדים לא לישון, שמוכנים לתת תמיד, אבל תמיד את האקסטרה מייל – התוספת הזו בקצה שעושה את כל ההבדל.
  • שחקני נשמה שלא ישקרו לכם, שלא יעשו לכם מאחורי הגב ושיעמדו איתנים מול כל אתגר. לצדכם.

אחרי שהבנתם שיש לכם את שחקני הנשמה הכי טובים בסביבה, תחדדו את הפוקוס.

איך עושים את זה??

  • מחדדים את הגדרת המטרה ומבינים בדיוק מה אתם רוצים להשיג ומתי.
  • מעיפים מעליכם בלי לרמות את כל הסחות הדעת – לא עונים לכל צלצול. רק למה שרלוונטי לכם במאה אחוז. סוגרים או משתיקים או כמוני פשוט מתעלמים מכל הקבוצות בווטסאפ שאינן רלוונטיות ברגע זה להשגת המטרה שהצבתם לעצמכם. הטלפון שלכם מבזבז לכם את הזמן. אם לא תבינו את זה לא תשיגו כלום. מבטלים את כל מה שלא חייב לקרות עד להשגת המטרה שלכם ומפנים זמן להיות מרוכזים.
  • זה בסדר להתנצל בפני מי שצריך על חוסר זמינות. זה לא כי לא בא לכם, אתם פשוט בפוקוס עכשיו לעבר משהו שחשוב לכם.
  • עובדים מול רשימות של משימות – אחרת שוכחים ומפספסים בדרך דברים. תכינו לכם רשימות לפי תחומים – משימות אישיות, משימות שיביאו אתכם אל עבר המטרה ובכלל – תעדכנו את הרשימות האלה שלוש פעמים ביום – זה יראה לכם לאן התקדמתם, מה פספסתם ותוסיפו את מה שהצטבר.
  • תעבדו בשיטת הבהול, דחוף, פחות דחוף – כשעובדים עם דד ליין ובמיוחד כשהחלטתם להשיג משהו עם דד ליין מטורף אז הדרך היחידה היא להתמקד בכל רגע במה שחייב לקרות באותו הרגע אחרת לא יהיה מוכן לדד ליין, לפעמים אגב כמו במקרה שהיה לנו רשימת הבהולים הייתה הרוב – אז פיצלנו משימות למספר אנשים מבין שחקני הנשמה וככה הצלחנו.
  • תשמרו על אופטימיות וחשיבה חיובית, כזאת שנקודת ההנחה שלה שהכול אפשרי. מסביב יגידו לכם שאי אפשר, שאין זמן, שזה מטורף, שלא ניתן לשנות ולא ניתן להספיק. אל תקשיבו לזה, אל תפחדו. אתם יודעים שאפשר, תחייכו ותשכנעו את הפחדנים והספקנים שהם מסוגלים לזה.
  • תביטו כל הזמן למטרה שלכם בעיניים, שימו את הפוקוס שלכם באמצע שלה. כמו לוליין על חבל שמביט כל הזמן לעבר המטרה שלו – אל תסטו לצדדים כי אתם תיפלו, אל תפחדו כשהחבל מתנדנד ונדמה שאתם עומדים ליפול – הפחד נובע מרעשי רקע שמדברים אל הראש שלכם מערמות של ספקנים, פחדנים, קטני אמונה שמסתובבים בעולם הזה או מכל מיני דברים ששתולים לכם בראש מן העבר. תצעדו בביטחון ובראש מורם תמיד.
  • תחפשו תמיד את הדבר הזה שלא דומה לשום דבר שמישהו כבר עשה. אם המטרה שלכם לעשות משהו מיוחד אז תחשבו יצירתי, אחר, משוגע, צאו מאזור הנוחות, אל תפחדו להמציא ותסחפו אחריכם את כולם.
  • תאמינו שאתם מסוגלים.

התחושה שמתפזרת בגוף כשהרכבת מגיעה ליעד והצלחתם להשיג את המטרה – היא שווה את הכול.

קוראים לזה משמעות – הדבר הזה שבקצה שלו יש את מה שכולכם מחפשים – רגעים קטנים של אושר אמיתי ומזוקק.

בלי משמעות אין אושר ומשמעות משיגים רק אם מתאמצים ועובדים בכדי להשיג אותה.

זה כל הסוד. נשבעת לכם. זו הדרך אל האושר.

הזדמנות להגיד שוב תודה – לטדי שגיא ולצוות המופלא שמסביבו על האתגרים המטורפים שמביאים אותנו לשיאים פסיכיים של יצירתיות, לעומר אדם האהוב ולכל מי ומה שמסביבו שלוקח אותי לרכבות הרים אדירות באופן תדיר. משמעות כבר אמרתי?

לעומרי וקנין היקר לי מאוד. תודה על הכול.

לכל שחקניות ושחקני הנשמה שהיו לצדנו בהפקת האירוע הזה – מאות רבות של אנשים, ספקים שבאו לתת את הלב ולהביא את האקסטרה מייל – זה שעשה את כל ההבדל. תודה על כל אחת ואחד מכם.

למאי דרור המופלאה, למאי שלי המופלאה, לנטע וזיו שלי היקרים, לאמא ולאחים שלי שהיו פה אחרי זמן רב ואני לא זכיתי להיות איתם. תודה שאתם המשענת.

ליואב שהוא דובדבן במלוא מובן המילה.

ולכם – שימו לכם מטרות. אל תפחדו לעלות על רכבות הרים בדרך אליהן. זה שווה. הרבה יותר מלצפות בהן מהצד.

שיהיה לכם בהצלחה ואם אתם מחפשים מנטורית שתלווה אתכם בדרך להשגת המטרות שלכם, אז אתם מוזמנים ליצור קשר בפרטי.

תמונות בפייסבוק שלי בקרוב.

שבוע טוב,

אני

הסיפור של שרה
אין גיל לשינוי בחיים. החיים זה עכשיו. הלוואי שתבינו את זה. וגם המזל הוא כן בר חיזוי – תוצאות מבלוג קודם – המטרה הושגה !