תלמדו לגנוב רגעים קטנים של אושר

פוסט מ 2011 שאני חיה לאורו גם כיום ואחיה לאורו תמיד – ממליצה בחום 

מכירים את ההרגשה הזו שהסטרס סוגר עליכם?, שאתם עוד רגע מוכרעים ע”י העומס המטורף שלקחתם על עצמכם? שהשגרה מאיימת להוציא אתכם מדעתכם?

כל כך הרבה מאתנו חיים על הקצה, רצים את עצמם לדעת, מנסים להספיק עוד ועוד, להשיג מהכול, לחטוף כל הזדמנות, להצטיין, להגיע, לכבוש.

אנשים צעירים, שאפתנים, בעולם טכנולוגי, מתקדם, מהיר, עשיר במיליוני גירויים, יצירה, תחרות, הישגים, סטריאוטיפים, כסף, מחלות…

אנשים צעירים בעולם חושפני של רשתות חברתיות, תקשורת, תדמית, שואו, שואו אוף…

בתוך העולם הכול כך טובעני הזה, זה שמודעות היא חלק בלתי נפרד ממנו, חלק שכל הזמן מזכיר לנו שצריך לווסת, לא לרוץ כל כך מהר, למצוא את הבאלאנס… עולם שבו התאוריה חזקה בהרבה מהמימוש שלה…

רגעים קטנים של אושר. החכמה היא לדעת לגנוב כאלה. הנפש שלנו, לא פחות מהגוף זקוקה לפילינג, לעיתים זהו פילינג גרגרים עדין ולעיתים פילינג עמוק…

לפני שנה בערך אימצתי לעצמי סיסמא: life is now ! שנתיים לפני שאני מחתימה כרטיס על גיל המשברים הבלתי מעורער של אמצע החיים, הלא הוא 40 הידוע לשמצה, קמתי בבוקר, הדפסתי לי סטיקר אדום והדבקתי על האוטו, הפכתי את הסיסמא לחלק בלתי נפרד ממיתוג העסק שלי וממיתוג החיים הטובעניים והמטורפים שבחרתי באופן מושכל לחיות והתחלתי לגנוב רגעים קטנים של אושר.

ריצה. פילינג עמוק לנפש. מנתקת, מוציאה אגרסיות, מחדשת תאים, מעוררת חלומות, מטעינה מצברים. מי שמצליח לגנוב לעצמו 4 שעות ריצה בשבוע מכיר את זה, את הרגע הזה שהמוסיקה משתלטת על המוח, הטלפון, הילדים ושאר גירויים נשארים מאחור ואתם לבד, עם עצמכם, מתמודדים עם הקושי של המסלול, מרשים לעצמכם לעוף עם המחשבות למחוזות רחוקים, מנצחים את הקושי. מקלחת, סיפוק. הנפש מוכנה לאתגר הבא.

רגעים קטנים של אושר. הם נמצאים שם, כל יום, צריך רק להרים את הראש.

כמה פעמים קבעתם פגישת עסקים באזור נמל תל אביב, בהרצלייה ובשאר מחוזות חוף ושחכתם להרים את הראש?, לראות אותו – את הים, להתחבר לאופק, למרחבים, לחופש… כמה פעמים ישבתם בפגישת עסקים במסעדה ושחכתם שאפשר להתענג עליו, כן, על האוכל… אפילו שהפגישה הבאה כבר באופק…

חברות. פילינג עמוק לנפש. ערבי בנות הן הדבר הכי מצחיק, רומנטי, מסעיר, מרגש ומשחרר שיש. אולי גם ערבי בנים. לא יודעת, לא הזמינו אותי… תתארגנו לכם על חבורה אחת או יותר שכזו, תעבדו בלתפעל אותה ותיהנו מכל רגע.

כמה פעמים החלטתם לא לצאת לבלות, לשתות, לרקוד, להתעלס בגלל העומס של עצמכם?, אל תוותרו עליהם, אלה רגעים קטנים של אושר שעושים את הפילינג לנשמה, מרעננים את הנפש ומאפשרים להמשיך לרוץ.

חופשות. לא צריך לנסוע לעשרה ימים לניו יורק בכדי לטעון מצברים (שזה פילינג עמוק חודרני…). יש לנו ארץ נהדרת… ים המלח למי שלא יודע נמצא רגע מכם, תזמינו לכם חדר במלון רימונים בקומה 16, מהמרפסת, בשעת בוקר מוקדמת… חזרתי משם אתמול. שווה כל רגע.

רגעים קטנים של אושר הם בדיוק כמו אייפון שמדברים בו יותר מידי, מרבית שעות היום אין לו בטרייה, אבל מספיק שתיכנסו רגע לאוטו, מהמצת של הרכב, הוא קם לחיים ומתאושש… אל תחכו לחופשות של הקיץ או לפנסיה בכדי לטעון את עצמכם, תלמדו לעשות את זה כל יום, כך תוכלו עוד ליהנות רגע, עוד מהגלגול הזה…

מי שמצליח להפוך את life is now  לחלק מהחיים ולא לקלישאה של חיוו (אנשים שחזקים בסיסמאות ולא מצליחים ליישם כלום, הם אנשים מסכנים), יודע שאפשר להיות אדם מאוד עסוק, אבל בזכות הרגעים הקטנים, גם להיות מאושר !

תיהנו, שלכם, אני.

דור המסכים
כשהילד של החברה הטובה שלי כבש את קיסריה – עומר אדם עושה היסטוריה