הפקת הקליפ “קוקוריקו” של עומר אדם ועדן בן זקן – יולי 2020

עוד פוסטים

הבוקר אנחנו משתפים גם בקליפ של מאחורי הקלעים מההפקה המיוחדת שהייתה לנו במדבר – מוזמנים – https://www.youtube.com/watch?v=XkeewGmgnWs&feature=youtu.be

איך זה מרגיש להיות חיה שוב רק בגלל הזכות שנפלה בחלקי להיות המפיקה הראשית של הקליפ של עומר אדם ועדן בן זקן. ורגע אחר כך להרגיש כמעט מתה. כמו ענף האירועים כולו. נתחיל מהסוף. ביום ראשון הקרוב הייתי אמורה להפיק בת מצווה מושקעת לילדה אחת מופלאה, עדינה ומיוחדת. בת המצווה הזו כבר נדחתה פעם אחת בגלל הקורונה. הבוקר בשל שינוי ההנחיות היא נדחית שוב. למועד בלתי ידוע, בשנה שלא נגמרת ב 20.

האירוע הזה היה הראשון המשמעותי מאז מרץ שהייתי אמורה להפיק. הכול היה מוכן. פיקס. השקעה גדולה של חודשי תכנון קפדניים ירדו הבוקר לטמיון ונמחקו במחי מסיבת עיתונאים דרמטית אחת. הלוואי שיכולתי להסביר לביבי ולחבר מרעיו שם למעלה איך זה מרגיש להתפרנס מהפקת אירועים בצל המשבר.

איך זה מרגיש להיות מפרנסת יחידה שנושאת על גבה עסק ומשפחה עם שלושה ילדים. אי אפשר להסביר את חוסר האונים, הייאוש, תחושת המחנק, הידללות האוויר בבית החזה, האכזבה ברגע שהאירוע הזה בוטל.

מאז חודש מרץ אז הגשתי את הטפסים כמו רבים מחבריי שממתינים למענק שייתן לנו טיפת אוויר, אין עם מי לדבר. במוקד הטלפוני של המדינה מסבירים בנימוס שאין מענה אנושי לפניה שלישית והמייל לפניות הוא סתם איזה חור שחור שאין ממנו כל תגובה. הלוואי שמישהו שם למעלה היה מסתכל לי בעיניים ומבין שכל השקרים על הבטחת העברת מענקים וכספים ובלה בלה בלה שלא נעשים פשוט לא הגיוני. הלו נתתי לכם את הבן שלי שנמצא בעיצומו של קורס קצינים ושילמתי לכם מיסים כמו גדולה כל חיי. אז תנו לי לפחות לחיות בכבוד. הלוואי שמישהו היה מסתכל בעיניים לילדה המקסימה שביטלו לה את בת המצווה ורואה את הנזק. אולי זה היה משנה פה משהו בניהול המשבר הזה.

ועכשיו ברשותכם לחוויה האישית שלי מהפקת צילומי הקליפ המושקע והחדש של עומר אדם ועדן בן זקן שזכיתי להיות חתומה בו – מפיקה ראשית ! בתוך בליל חוסר הוודאות שעוטף את כל הרגעים שמהם מורכב הפאזל שנקרא חיי בשלושת החודשים האחרונים, היה שם פתאום את הרגע הזה שבו נדלקו המצלמות ואלי הבמאי צעק בפעם הראשונה אקשן.

ברגע הקטן הזה הרגשתי אותה זורמת לי בגוף. את התחושה הזו, נו אתם מכירים אותה, של נורמליות, של שגרה, של הגשמת חלומות, של עשייה, של חיות, או בקיצור של מה שאני מדברת אתכם עליו תמיד – של משמעות! שבוע קודם – מדבר. סיור עם אלי סברדלוב הבמאי. בדיקת לוקיישנים. השקט שעטף את ההרים והנוף התחלף כעבור ימים ספורים לסט צילומים דינאמי ושוקק חיים.

כשהיינו בסיור באזור כפר הנוקדים, למרגלות המצדה הישרתי מבט אל עבר האופק שהיה צבוע בחום בהיר, ההרים הנישאים הסתנוורו מהשמש הקופחת והטבע האינסופי, השקט והשלווה עטפו את הכול. ברגע הזה הבטתי פנימה ואמרתי לעצמי שאני עומדת להיות חתומה על הפקת אחד הקליפים המושקעים שנעשו פה לאחרונה ובכלל. הבטתי אל הנוף וברגע הזה, הכול כך לא מובן מאליו, הודיתי על ההפקה הזו שקיבלתי באמצע המשבר העסקי הכי גדול שידעתי מאז שהקמתי את העסק לפני עשרים שנה. בזכות ההפקה הזו הרגשתי חיה שוב. וזו הרגשה כל כך טובה.

לפרויקט הזה בחרתי באומץ ובהמלצה חמה מאחד שיודע את אלי סברדלוב כבמאי. כשבחרתי אותו ידעתי שהוא לא מתמחה בהפקת קליפים מוזיקליים ועם זאת שהוא מתמחה בהפקת הפרסומות מהמושקעות בעולם, בניהן הפרסומות בהן מככבות גל גדות ומילה קוניס. ראיתי את טביעת האמן בעבודות שלו. זה הספיק לי.

הרמנו את ההפקה המטורפת הזו יחד בזמן קצר מאוד, נבחרו אליה הטובים ביותר, נבחרת חלומות של אנשי מקצוע שכל אחד מסמן ללא ספק את הכי טוב בתחומו. ובהפקה הזו היו בראש שני האומנים הכי גדולים פה. הזכות לנהל הפקה כשיש לך את אלי סברדלוב כבמאי, מנו קדוש כצלם ראשי ובראש ובראשונה את עומר אדם ועדן בן זקן, היא מתנה שלא בטוח שחלמתי אי פעם בחיי שתקרה לי.

איך את עושה את זה שאלה אותי חברה כשחזרתי מהמדבר. איך את מצליחה בכל פעם מחדש במשך הקריירה שהתחילה מרגע אחד של תעוזה בשנת 1992 לאסוף עוד ועוד רגעים שבסופם את מסמנת וי אחד ענק? התשובה טמונה במילה אחת בלבד – אומץ.

בהרצאה שלי אני מדברת על 4 שלבים מרכזיים שחייב לעבור כל מי שחולם להגיע להישגים בחיים, השלב השלישי הוא להתגבר על הפחד, זה שעוצר אותנו מלנוע קדימה, להסתכן ולקחת אחריות, לעשות הימורים מחושבים, לצאת מאזורי הנוחות המוכרים לנו, להאמין בעצמנו ולרוץ קדימה. וכן, יש לזה מחיר אישי כבד מאוד. להתגבר על פחד ולהיות אמיץ זה כואב, זה מלחיץ, זה כל המילים שתמצאו בכדי לתאר תעוזה.

בהפקה הזו נדרשו ממני לא מעט רגעים כאלה. ודבר אחד ידעתי – אסור שהפחד ינהל אותי. רק אם תדעו בזמן אמת לנטרל אותו את הפחד, תוכלו להעז ולהגיע להישגים חדשים בחיים שלכם, כאלה שיספקו לכם משמעות שתספק רגעים קטנים של אושר – כזה הוא הרגע הזה ! שבו אני כה גאה להציג את הקליפ שיצרנו – ״קוקוריקו״ שכבש תוך פחות מ 24 שעות את המקום הראשון בסרטונים החמים ולא סתם ! אלה היו שני ימי צילום באמת מטורפים בתנאים הכי מורכבים שיש, באמצע שום מקום, במקום שבו איתני הטבע שולטים ולפעמים גם מכתיבים שינויים, קבלת החלטות בזמן אמת והרבה מתח.

זה היה סט מתחלף, כזה שזז ממקום למקום בלו”ז קצר מאוד. היו על הסט הזה מאות של אנשי מקצוע, טונות של ציוד, לוז צפוף מאוד, עשרות רבות של שעות צילום, חום כבד והרבה כריזמה. היו רגעים בהם הרגשתי שאני נוהגת בטנק ענק וכבד, מאחרי כל המפלצת הענקית הזו שמרכיבה את ההפקה ושאני ממש סוחבת אותו על הגב שלי. אבל בסוף, זה מרגיש כל כך טוב להרגיש שוב חיה אחרי ארבעה חודשים שבהם ירד עלינו המסך. נזכרתי כמה שיצירתיות ואמנות ותוצרים שיש בהם שמחה הם הדלק שמניע את חיי ואני מודה על הרגע הזה. רגע של אושר עטוף בחוסר ודאות ותקווה, בהזדהות כנה עם מנהלי המאבק למען ענף האירועים והתרבות שזועקים מדם לב כולנו אל היושבים בראש המדינה. אני יודעת כמה שהם מתגעגעים להרגשה הזו, להרגיש שוב חיים ואני מתפללת שלכולנו תחזור העשייה והפרנסה והיצירתיות והנורמליות ושזה יקרה במהרה.

תודה ענקית לילדים שלי שהיוו משענת חיה עבורי בחודש האחרון שהיה מאתגר מאוד. תודה גדולה לעדן בן זקן ושוקי ולשרית הפקות, לשרון ויניב האהובים והיקרים שלי ותודה אישית אחת גדולה, ענקית, פרטית ומיוחדת מעומק ליבי לעומר אדם. זכיתי. הקליפ – https://www.youtube.com/watch?v=d60H5D9GefE תמונות מאחורי הקלעים – גדי סיארה תמונה עומר אדם ועדן בן זקן לוורסו אופטיקנה – שי פרנקו תודות אישיות ממני לכל מי שמהווה חלק מהפאזל הזה : קוקוריקו- kuku riku/ עומר אדם ועדן בן זקן מילים ולחן: עדן בן זקן, עומר אדם, משה בן אברהם, אלעד טרבלסי, אופק יקותיאל, מאור תיתון עיבוד והפקה מוזיקלית: משה בן אברהם ואופק יקותיאל נגנים: תכנותים: אופק יקותיאל ומשה בן אברהם קלידים ופסנתרים: אופק יקותיאל כלי הקשה: משה בן אברהם, שמואל שובל בס: אייל מזיג חצוצרה: אדיר כוכבי גיטרות: שמעון יחיא גיטרה אקוסטית נוספת: מאור תיתון קולות: אופק יקותיאל, משה בן אברהם, מאור תיתון מיקס: אופק יקותיאל ומשה בן אברהם מסטרינג: ירדן שולץ קליפ : במאי- אלי סברדלוב מפיקה ראשית – יעל זוהר צלם ראשי – מנו קדוש עוזרת במאי ראשית – אמה סברדלוב נוטנקו עורך ראשי וצלם מאחורי הקלעים- רומן נוטנקו תאורן ראשי- יונתן טל עוזר תאורן ראשי- יורם לופו עוזר צלם ראשון- גבי וייסמן עוזר צלם שני- אביחי רוקחין צלם סטיקידאם- ניר בר עוזר צלם סטיקידאם- מרסלו מצלמת רחפן- ליאב סברדלוב הפקה בפועל – מאי זוהר, נטלי שקד, יעקוב גלייכמן, מאי דרור מצלמות, ציוד תאורה – אוטופיה שירותי מצלמה בע״מ בית פוסט – ברודקס / מפעיל – איתי בכר סטיילינג עומר אדם- אור לוזון סטיילינג עדן בן זקן- סימה בן דוד Fashion Director – Itay Betzaleli מעצבת תלבושות ומלבישה – סתיו טלר מלבישות – קים אליהו, עופרי טלר כוראוגרפית ראשית – מור חממי רקדנים- רוני עובדיה, רום סכר, שחר אבורמן, תומר אזולאי, אור אדרעי, מאור לוי, ויקטור, ודים, איתי, הדר דיזהב, ליאל שאול, ליהיא פרוייד איפור עדן בן זקן- אלה רוקח שיער עדן בן זקן- אדיר דנה איפור ושיער רקדנים וניצבים- בן רביבו, קארין טומין, נטלי יקובוב- סוכנות סולו גריפ ראשי- אפי עג׳אמי עוזר גריפ – אייל טיאנו ארט דיירקטור- יעקוב תורג’מן עוזרי ארט – ציקי בקמן, ניר בן נון, אריה ברקת, אבי בן דוד עוזרי הפקה – איתמר רודד, סיר לוויתן, דביר נבון קונסטרקשיין- סט אפ הפקות בינוי במות- סטולמן צלם סטילס – גדי סיארה מהנדס – מיכאל סיגלוב קרון אמנים – א.ש. גנרטורים בעמ, שי דהן גנרטורים – א.ש. גנרטורים בעמ, שי דהן קייטרינג – אופרה שרותי קייטרינג רכב אספנות- הללי מנשה הסעות – עמית חורש הסעות לוקיישן – כפר הנוקדים קרון שירותים – בי פרש עיצוב עטיפה – AVOXVISION צילום עטיפה – גדי סיארה תודות מיוחדות: צוות כפר הנוקדים – דני, יניב, פנסיה, יונה ניצבים אופטיקנה – אלרועי, גלוריה, ירון משקפיים עומר אדם, עדן בן זקן ורקדנים בקליפ – משקפי VERSO לאופטיקנה – https://www.opticana.co.il/ ניהול אישי ורפרטואר עדן בן זקן : לירון פרנקו Liron@sarithafakot.com ייצוג בלעדי והזמנת הופעות: שרית הפקות בע”מ/04-9816716 אירועים פרטיים הילה 050-5533448 ניהול אישי עומר אדם: P.A.I LTD להזמנת הופעות: 03-9667755 pai@adamltd.co.il P.A.I LTD© 2020 יחסי ציבור: עופר מנחם-תקשורת ויחסי ציבור menachem.ofer@gmail.com 0507286538 הפצה דיגיטלית: אן אם סי יונייטד

לתמונות מההפקה – אלבום הפייסבוק של הקליפ – https://www.facebook.com/media/set?vanity=yzohar2&set=a.10216275138262131 

באהבה 

אני 

כמה מילים על התנדבות ואחדות
מי שזקוק לעזרה – אני פה. אוגוסט 2020